Onze opdrachtgever ondersteunt parochies en kerkelijke instellingen in Noord-Holland en Flevoland op het gebied van administratie, personeelszaken en organisatie. Wij zijn op zoek naar een administratief talent dat het team zal gaan versterken. Je verzorgt de formele correspondentie rond aanstellingen (benoeming/herbenoeming/ontslag), onderhoudt contact met externe instanties zoals IND, bewaakt de kwaliteit en compleetheid van dossiers en verzorgt rapportages vanuit de systemen. Samen met je collega’s ben je het vriendelijke, nauwkeurige aanspreekpunt van het Algemeen Secretariaat en draag je actief bij aan digitalisering en efficiëntere werkprocessen.
Kerntaken
Secretarieel- Opstellen van benoemings-, herbenoemings-, ontslagbrieven en kerkelijke onderscheidingen (betreft ca.200 personalia per jaar).
- Correspondentie met betrokkenen
- Telefoon,
- Dossierbewaking en
- Dossiercontrole op compleet- en juistheid; signaleren van
- GVVA-aanvragen, VOG-
- Dataverwerking (in Synergy), interne namenlijsten,
- Informeren van collega’s.
- Bijdrage aan procesoptimalisatie,
Profiel & eisen
- MBO-niveau (secretariële/administratieve richting)
- Ervaring in een soortgelijke
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en
- Gevorderde kennis van het Office-pakket en ervaring met
- Nauwkeurig, gestructureerd, klantgericht, kan onder druk
- Integer, zelfstandig,
- Proactief in
Aanbod
- Veelzijdige functie binnen een vakinhoudelijk interessante en betekenisvolle omgeving
- Informele sfeer in een betrokken team met uiteenlopende achtergronden
- Flexibele werkweek van 20-24 uur verdeeld over 3 of 4 dagen
- Salaris tussen €3000 en €4500 op fulltime basis, afhankelijk van kennis en ervaring
- 5 weken vakantie en leeftijdsdagen
- Reiskosten-, Thuiswerk- en Telefoonvergoeding
- 50% werkgeversbijdrage in de Pensioenpremie bij PFZW
- Gezellige teammomenten
- Ruimte voor scholing en persoonlijke ontwikkeling
Vacature eigenschappen
| Vacature categorie | Administratief en Financieel |
Vacature Teammanager - Fulltime
Werklocatie: Bleiswijk Distributiecentrum
Onze opdrachtgever is de technische groothandel die gaat voor het maximale resultaat van klanten. Hun klanten kunnen bouwen op hun assortiment, deskundig advies en doordachte oplossingen. Onze opdrachtgever bestaat uit intensief samenwerkende familiebedrijven. ‘Landelijk opererend met regionale betrokkenheid’, is een belangrijk motto van deze krachtenbundeling. De combinatie van landelijke slagkracht met een sterke verbinding in regionale netwerken maakt de aanpak van onze opdrachtgever uniek in de branche. Hun klanten zijn bouwbedrijven, aannemersbedrijven, vakmensen, woningcorporaties, onderhoudsbedrijven, technische diensten en industriële bedrijven.
Zie jij het als een uitdaging om op positieve wijze je team te inspireren en motiveren. Jij zorgt ervoor dat je met je team alle bestellingen tijdig en foutloos verstuurd. Krijg je energie van het continu verbeteren van reeds bestaande processen samen met je team. Dan ben jij als Teammanager bij onze opdrachtgever op je plek!
Dit ga je doen:
Het Distributiecentrum van onze opdrachtgever is enorm gegroeid de afgelopen jaren en ze werken met een modern WMS-systeem. Dagelijks verwerken ze rond de 8.000 orderregels voor meer dan 45 vestigingen; zowel bevoorradingsorders voor de vestigingen als klantorders (voor een deel met Value Added Logistics). De circa 80 medewerkers werken in 2 ploegen (6:00 - 23:00 uur) en klaren samen de klus.
In deze functie ben je samen met je collega verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding in het DC. Je bent eindverantwoordelijk voor één van de 2 ploegen en je werkt mee in de ploegendienst. Samen met je collega’s en de Logistiek Manager vorm je het managementteam van het Distributiecentrum in Bleiswijk. Je legt verantwoording af aan de Logistiek Manager.
Dit ben jij:
- Je krijgt energie van samenwerken, weet mensen in beweging te krijgen en houdt het overzicht zonder moeite.
- Met jouw positieve aanpak zorg je dat het team elke dag een stap beter wordt.
- Je hebt ervaring in het aansturen van teams (van werving en selectie tot beoordelen van medewerkers)
- Werkervaring in de distributie/logistiek en HBO denk- en werkniveau.
- Helicopterview; je kunt over de ploegen en werkzaamheden heen kijken en daarop schakelen.
- Je bent fulltime beschikbaar in een tweeploegendienst (dit is een harde eis).
- Werken in een hecht team met betrokken collega’s.
- Het salaris is zeker marktconform en op basis van een fulltime dienstverband en is afhankelijk van leeftijd en ervaring.
- We investeren in je vakkennis met opleiding en training.
- Grip op je loopbaan door ruimte voor initiatief en doorgroeimogelijkheden.
- Leuke en nieuwsgierige collega’s die hun vakkennis en praktijkervaring met je delen.
Vacature eigenschappen
| Vacature categorie | Logistiek en Transport |
Vacature Supervisor- Control Tower, Warehouse Service en Planning
Werken bij onze opdrachtgever betekent dat je elke dag, door jouw acties, bijdraagt aan belangrijke ontwikkelingen in de wereld. In een wereld die voortdurend in beweging is, is een van de fundamentele sterke punten van onze opdrachtgever altijd hun passie voor innovatie geweest, om het voortouw te nemen en nieuwe manieren te vinden om uitdagingen op te lossen. Hun innovaties en voortdurende verbeteringen hebben een grote impact op het dagelijks leven van mensen, de maatschappij en de duurzaamheid van de wereld op lange termijn. Zij doen dit door de ambitie om dingen beter te maken te combineren met een sterke en open mentaliteit om waarde te creëren voor al hun stakeholders - klanten, werknemers en gemeenschappen - wat uiteindelijk ook leidt tot aandeelhouderswaarde. Dit is de basis van hun bestaan en zij zijn er enorm trots op dat zij deze rol kunnen spelen.
Vanuit het vergaand gemechaniseerde Europees Distributie Centrum (EDC) in Den Hoorn/Delft distribueren zij producten binnen de Europese regio.
Wij zijn per direct op zoek naar een Supervisor-Control Tower, Warehouse Service en Planning, voor 40 uur per week.
Weet jij van aanpakken? Ben je analytisch? Kun je goed samenwerken en mensen meekrijgen? Kun je onder tijdsdruk werken? Dan zijn wij op zoek naar jou.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
De succesvolle kandidaat zal zorgen dat het warehouse effectief en efficiënt draait. Je zorgt dat de juiste processen worden gevolgd en de overeengekomen doelstellingen worden gehaald. Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van drie teams, namelijk de Control Tower (2 FTE), Warehouse Service (7 FTE) en Planning (2 FTE).
De functie valt binnen de tak “Stakeholder management”, waar je rapporteert aan de Manager Supply Chain Development and Optimization.
Om succesvol te zijn in deze functie is een goede samenwerking met de Warehouse Operations Manager, Area managers, Supervisors, Teamleads en administratieve staf belangrijk.
Taken:
- Het coördineren en monitoren van de warehouse processen, zodat het proces zo soepel mogelijk verloopt.
- Het besturen en bewaken van de voortgang van de orders.
- Toezicht houden vanuit de control tower om operationele KPI’s te behalen en de klanttevredenheid te maximaliseren.
- Toezicht houden op juiste verdeling van medewerkers over de verschillende operationele afdelingen zodat OTIF en Productiviteit gemaximaliseerd worden.
- Toezicht houden op juiste workload op het systeem en bij de verschillende operationele afdelingen zodat OTIF en Productiviteit gemaximaliseerd worden.
- De operatie informeren over voortgang, wijzigingen en planning.
- Aansturen van een drie verschillende teams en hun processen stroomlijnen.
- Aansturen, coachen en motiveren van je teamleden.
- Signaleren/ analyseren van knelpunten in processen en proactief verbetervoorstellen doen.
- Verbeteringen implementeren, in samenwerking met het continuous improvement team.
- Aansturing van het planningsteam om middelen en capaciteit zo efficiënt mogelijk te gebruiken.
- Aansturen dat de jaarlijkse tellingen gedaan worden
- Zorgdragen dat alle testcases gedaan worden volgens planning en afwijkingen rapporteren en afstemmen met IT-team
- Opzetten, aanpassen en onderhouden van werkprocedures en -instructies met betrekking tot warehouse activiteiten.
- Zorgen voor naleving van veiligheidsvoorschriften en kwaliteitsnormen.
- Een afgeronde hbo-opleiding in logistiek, Supply chain management of een vergelijkbare richting.
- 3-5 jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen een warehouse- of logistieke omgeving.
- Stressbestendig: in staat om onder druk te werken.
- Een people manager met sterke analytische vaardigheden en ervaring met planningssystemen.
- Ervaring met control tower processen is een pré.
- Sterk in het betrekken van collega’s bij veranderingen/ beslissingen (creëren van commitment).
- Goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal.
- Moet kunnen werken met grote hoeveelheden data en moet hier de belangrijkste informatie uit kunnen halen.
- Expert in Excel
- Assertief, eerlijk en integer.
- Helikopter view
- Ervaring met Blue Yonder of andere WMS en in staat snel processen te doorgronden
Vacature eigenschappen
| Vacature categorie | Logistiek en Transport |
Over de organisatie:
Onze opdrachtgever is een sterk groeiend logistiek bedrijf in parcel logistics met een flexibele structuur. Het team van professionals werkt samen om verschillende logistieke oplossingen te bieden aan hun klanten, van transport tot opslag tot retouren. Ze zijn sterk in het garanderen van efficiëntie en betrouwbaarheid en het bieden van persoonlijke aandacht aan al hun klanten. Hun doel is om e-commerce bedrijven te helpen besparen en efficiënter te werken door de logistieke processen van hun klanten te verbeteren. De bedrijfscultuur draait om teamwork, efficiëntie en klanttevredenheid. Onze opdrachtgever is een logistieke integrator die pakketten bij elkaar brengt en onderbrengt bij internationale logistieke dienstverleners als bijvoorbeeld DHL & Post.nl. Hierbij maken ze ook gebruik van eigen logistieke verzamelplaatsen in Rotterdam en andere landen binnen Europa.
Vanwege sterke groei is men op dit moment op zoek naar een Logistiek Specialist. Belangrijk in deze functie is de interesse in e-commerce en het onder andere verzamelen en analyseren van data waarna knelpunten en verbeteracties op tactische wijze worden gecommuniceerd aan opdrachtgevers. De Logistiek Specialist is een belangrijke spil binnen het bedrijf. Het bezoeken van opdrachtgevers in de Benelux is af en toe relevant.
Verder houdt de Logistiek Specialist zich bezig met plannen, organiseren, coördineren en optimaliseren van goederenstromen & informatiestromen.
Taken:
- Procesoptimalisatie: Analyse van data gericht op transport en verzending, retourlogistiek & kwaliteitscontrole;
- Verbeteren transporten en het volgen van ontwikkelingen bij carriers;
- (complexe) Planningen verzorgen en verbeteren;
- Het werken met IT-Logistieke systemen zoals WMS/ERP/e-commerce platforms;
- Meegroeien met het bedrijf en uitbreiden functie in de (nabije) toekomst (management etc.)
- Analytisch vermogen: Je moet het leuk vinden om data te verzamelen en te analyseren c.q. omzetten in aanbevelingen
- Je bent organisatorisch & communicatief sterk en verbindend;
- Kennis van ERP-systemen en logistieke software;
- Probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid;
- Het in de gaten houden van processen en marktontwikkelingen;
- Je bent proactief;
- Kennis van Nederlandse en Engelse taalvaardigheid;
- Affiniteit met logistiek is een pré;
- HBO + werk- en denkniveau;
- Goed gevoel voor humor;
- Een gezellig, gedreven en enthousiast team & de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen;
- Een goed salaris afhankelijk van jouw opleiding en/of ervaring;
- Een professionele werkomgeving, waarin collegialiteit en samenwerking voorop staan;
- Carrièremogelijkheden;
Vacature eigenschappen
| Vacature categorie | Logistiek en Transport |
